Letní agility tábor v Lounech

05.11.2009 18:13

Hlavní událostí mého agilitního života se stal náš první agility tábor v Lounech. Jela jsem tam s paničkou, dvěma jejími kamarádkami a mými kamarády Atosem, Britou a Bordinkou. Bydleli jsme všichni ve stanu. Já už tedy ve stanu spala, ale Bordi ta cestovala v noci od jedné paničky k druhé. Na táboře bylo asi 50 pejsků. Musím říct, že někteří se mi líbili moc, ale někteří vůbe ne. Dokonce jsem zkusila jednu kníračku kousnout, ale to jsem dostala od paničky moc vyhubováno a málem na zadek. No co, vy lidi se taky někdy perete, ale slibuju, že už to dělat nebudu.

Každý den jsme trénovali agility ráno a večer a mezi tím jsme se chodili koupat do řeky, pochrupovali jsme, nebo jsme zkoušeli flybool a taky kousat do rukávu. Musím říct, že nám to s paničkou docela šlo a taky jsme se hodně naučili a seznámili jsme se s agiliťáky  z jiných klubů. Bylo to opravdu fajn a doufám, že ještě někdy na takový tábor pojedeme.

Na konci tábora Atosek s Bordi dokonce vyhráli medaile v závodech. Fotky a videa z tábora najdete tady hanny18.rajce.idnes.cz/tabor_Louny_2009/

https://hanny18.rajce.idnes.cz/