Sušíme seno

30.05.2009 14:40

Minulý týden páníček posekal naší louku, kam si někdy chodíme hrát a taky se koupat do řeky. Prý aby měli naši králíci co baštit. Já se s nimi moc nekamarádím, zkoušela jsem to, když náhodou jeden vyskočil z králíkárny, ale hrozně rychle běhají a kličkují a schovávají se, kam se nedostanu. Ještě jsem nakonec dostala vyhubováno, že jsem ho honila.Tak už se o ně moc nestarám. Barča by se s nimi moc ráda kamarádila a taky pomáhá páníčkovi, když jim čistí bydlení, ale určitě tajně doufá, že některý vyskočí.

Tak abych se vrátila k té louce, pak se sušilo, vždycky jsme s paničkou a páníčkem šly s Barčou na louku (spíš pádily) a tam jsme si moc užívaly, zatím co oni obraceli seno (prý se to musí). Běhaly jsme, hrabaly díry, hlavně jsme se koupaly a skákaly do vody (hlavně Barča). Bylo krásně teplo, tak to bylo moc fajn. Pak jeden den páníček  s námi nešel, ale přijel na traktoru (toho se trochu bojím) a seno odvezl.

Sušení se mi moc líbilo. Tak zase příště. Mrkněte, jak jsme se měly - sušíme seno